TOIssa on voimaa – Pohjois-Pohjanmaalla! 27.11. klo 17–19

TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman kutsuu kaikki Pohjois-Pohjanmaan alueen jäsenet yhteiseen tapaamiseen Oulussa keskiviikkona 27.11.2024 klo 17–19.

Julkaistu 15.10.2024

Tapaamme ravintola De Gamlas Hemissä osoitteessa Kirkkokatu 54, 90120 Oulu. Paikalle voi saapua klo 16.30 alkaen ja syötävää on tarjolla jo ennen tilaisuuden alkua. Tilaisuus päättyy klo 19, minkä jälkeen on vielä aikaa yhteiselle vapaamuotoiselle keskustelulle.

TOI on yhteiskunnassa ja jäseniä varten. Keskustelemme tilaisuudessa yhdessä siitä, miten edistämme toimintaterapian ja toimintaterapeuttien asemaa sekä Pohjois-Pohjanmaalla että valtakunnallisesti.

Ohjelmassa on lisäksi kollegiaalisia kohtaamisia ja vapaata verkostoitumista, jolle varataan aikaa myös tilaisuuden jälkeen.

Ilmoittaudu tapahtumaan erillisessä jäsenkirjeessä lähetetyn linkin kautta maanantaihin 18.11. mennessä. Muistuta myös kollegaasi tai opiskelukaveriasi ilmoittautumaan!

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä, mitkä toimintaterapian tilanteeseen liittyvät asiat sinua mietityttävät tällä hetkellä Pohjois-Pohjanmaan alueella. Mikä mielestäsi toimii toimintaterapeuttien työssä, missä puolestaan on kehittämisen varaa? Millainen on toimintaterapeuttien tilanne niin palkansaajina, yrittäjinä kuin opiskelijoina omalla alueellasi? Entä miten TOI voisi toimia entistäkin paremmin jäsentensä tukena, ja mikä liiton toiminnassa on sinulle tärkeää?

Tarjoilujen vuoksi tilaisuuteen ei voi ilmoittautua enää 18.11. jälkeen. Mikäli osallistumisesi estyy, ilmoitathan esteestä mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@toimintaterapeuttiliitto.fi. Peruuttamattomasta osallistumisesta joudumme veloittamaan 20 euroa.

Lämpimästi tervetuloa, nähdään Oulussa!

TOIssa on voimaa – Pohjois-Pohjanmaalla! 27.11. klo 17–19 →

Ammatillinen jäsenpalvelu kiinni 15.-18.10.2024 →

Palvelemme ammatillisissa asioissa normaalisti jälleen ensi viikolla.

Hae opiskelijaedustajaksi TOIn hallitukseen! →

Haluatko päästä vaikuttamaan opiskelijoiden asioihin ja tuoda oman näkökulmasi Toimintaterapeuttiliiton päätöksentekoon? Nyt sinulla on mahdollisuus asettua ehdolle liiton opiskelijaedustajaksi 2025! Asetu ehdolle 25.10. mennessä.