TOIssa on voimaa – Kymenlaaksossa! 30.10. klo 17–19

TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman kutsuu kaikki Kymenlaakson alueen jäsenet yhteiseen Teams-tapaamiseen keskiviikkona 30.10.2024 klo 17–19.

Julkaistu 17.9.2024

TOI on yhteiskunnassa ja jäseniä varten. Keskustelemme tilaisuudessa yhdessä siitä, miten edistämme toimintaterapian ja toimintaterapeuttien asemaa sekä Kymenlaaksossa että valtakunnallisesti.

Ohjelmassa on myös kollegiaalisia kohtaamisia ja vapaata verkostoitumista. Ilmoittaudu tapahtumaan tiistaina 17.9. lähetetyssä jäsenkirjeessä olevan linkin kautta 27.10. mennessä. Muistuta myös kollegaasi tai opiskelukaveriasi ilmoittautumaan!

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä, mitkä toimintaterapian tilanteeseen liittyvät asiat sinua mietityttävät tällä hetkellä Kymenlaakson alueella. Mikä mielestäsi toimii toimintaterapeuttien työssä, missä puolestaan on kehittämisen varaa? Millainen on toimintaterapeuttien tilanne niin palkansaajina, yrittäjinä kuin opiskelijoina omalla alueellasi? Entä miten TOI voisi toimia entistäkin paremmin jäsentensä tukena, ja mikä liiton toiminnassa on sinulle tärkeää?

Mikäli osallistumisesi estyy, ilmoitathan esteestä mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@toimintaterapeuttiliitto.fi. Peruuttamattomasta osallistumisesta joudumme veloittamaan 20 euroa.

Lämpimästi tervetuloa, nähdään pian!

Tervetuloa TOIn syyskokoukseen 20.11.2024! →

TOIn sääntömääräinen syyskokous järjestetään keskiviikkona 20.11.2024 klo 17 alkaen Akavatalolla. Ilmoittaudu viimeistään 13.11. ja tule mukaan kokoukseen paikan päälle tai etänä!

Save the date: Tule mukaan keskustelemaan toimintaterapeuttien ydinosaamisesta 23.10.! →

TOI käynnisti syksyllä 2023 projektin, jonka tavoite on toimintaterapeuttien ydinosaamisen määritteleminen ja kuvaaminen. Kuluvan syksyn aikana tiivistämme jäsenten kanssa käytävää keskustelua ydinosaamisesta ja kutsumme sinut yhteiseen Teams-keskusteluun 23.10.2024 klo 17-19.

JUKO | Haluatko sinä, että poliitikot päättävät palkastasi? Haluatko palkkavaalit? Me emme halua →

Eduskunta käsittelee syksyllä hallituksen ehdotusta säätää laki vientivetoisesta palkkamallista. Erityiseen huoleen sinulla on syytä, jos työskentelet naisvaltaisella alalla. Nämä alat jäävät palkkakehityksessä auttamatta jälkeen, koska julkisaloilla ei makseta sopimuskorotuksia ylittäviä palkkoja kuten vientisektorilla.