Tervetuloa TOIn syyskokoukseen 20.11.2024!

TOIn sääntömääräinen syyskokous järjestetään keskiviikkona 20.11.2024 klo 17 alkaen Akavatalolla. Ilmoittaudu viimeistään 13.11. ja tule mukaan kokoukseen paikan päälle tai etänä!

Julkaistu 19.9.2024

Kokouskutsu

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry, Finlands Ergoterapeutförbund rf:n sääntömääräinen syyskokous pidetään keskiviikkona 20.11.2024 klo 17.00 Akava-talossa, Helsingissä osoitteessa Rautatieläisenkatu 6 B, 00520 Helsinki.

Toimintaterapeuttiliiton sääntöjen 8 § mukaan etäosallistuminen syyskokoukseen on mahdollista.

Kokoukseen on ilmoittauduttava ennakkoon viimeistään keskiviikkona 13.11.2024. Ilmoittaudu sähköpostilla osoitteeseen toi@toimintaterapeuttiliitto.fi. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä myös sähköpostiosoite ja puhelinnumero, joista sinut tarvittaessa tavoittaa kokouksen aikana. Kokouksessa päätetään sääntömääräiset asiat sekä hyväksytään päivitetyt ammattieettiset ohjeet.

Jäsenten, jotka ovat ilmoittaneet osallistuvansa kokoukseen etäyhteydellä, tulee olla paikalla (verkkoyhteys avattuna) keskiviikkona 20.11. viimeistään kello 16.45 osallistujien toteamiseksi. Kokous alkaa kello 17.00. Arvioitu päättymisaika on klo 19.00.

Kokousmateriaali ja osallistumislinkki sekä ohjeet sovellettavan kokousjärjestelmän käytöstä lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse 15.11.2024.

Ohjeet sisältävät opastuksen järjestelmän käyttöön ja kokouskäytäntöihin, kuten muutos- ja ponsiesitysten tekeminen sekä mahdolliset äänestykset.

Tekninen tuki on käytettävissä koko kokouksen ajan.

Liiton toimisto vastaa kokousta koskeviin kysymyksiin. Yhteydenotto: tove.lassenius@toimintaterapeuttiliitto.fi puh. 040 613 9821

Tervetuloa syyskokoukseen!

Hallitus

Tervetuloa TOIn syyskokoukseen 20.11.2024! →

Save the date: Tule mukaan keskustelemaan toimintaterapeuttien ydinosaamisesta 23.10.! →

TOI käynnisti syksyllä 2023 projektin, jonka tavoite on toimintaterapeuttien ydinosaamisen määritteleminen ja kuvaaminen. Kuluvan syksyn aikana tiivistämme jäsenten kanssa käytävää keskustelua ydinosaamisesta ja kutsumme sinut yhteiseen Teams-keskusteluun 23.10.2024 klo 17-19.

JUKO | Haluatko sinä, että poliitikot päättävät palkastasi? Haluatko palkkavaalit? Me emme halua →

Eduskunta käsittelee syksyllä hallituksen ehdotusta säätää laki vientivetoisesta palkkamallista. Erityiseen huoleen sinulla on syytä, jos työskentelet naisvaltaisella alalla. Nämä alat jäävät palkkakehityksessä auttamatta jälkeen, koska julkisaloilla ei makseta sopimuskorotuksia ylittäviä palkkoja kuten vientisektorilla.