Tapahtumat

Save the Date! Vahva TOImija –seminaari 4.12.2024: Neuromoninaisuus ja toimintaterapeutin työ

Merkitse kalenteriisi syksyn toinen Vahva TOImija -seminaari! Tapahtuma on tarkoitettu kaikille TOIn jäsenille.

Julkaistu 10.10.2024

Tapahtuma: Vahva TOImija -seminaari: Neuromoninaisuus ja toimintaterapeutin työ
Päivämäärä: keskiviikko 4.12.
Kellonaika: klo 13.00-16.00
Paikka: Teams
Kenelle: kaikille TOIn jäsenille

Neuromoninaisuudesta on tarjolla jatkuvasti enemmän tietoa ja ymmärrystä. Jokaisella koululuokalla ja työpaikalla on henkilöitä, joilla ilmenee nepsy-piirteitä, ja sama koskee myös toimintaterapeuttien asiakkaita.

Syksyn toisessa Vahva TOImija –seminaarissa 4.12.2024 saat laajan ja ajankohtaisen katsauksen neuromoninaisuudesta toimintaterapeutin työssä. Kuulet muun muassa siitä, miten aistitiedon käsittely vaikuttaa nepsy-henkilöiden arkeen ja miten nepsy-piirteet voidaan huomioida kouluarjessa.

Pääset tutustumaan SPM-2- ja SP3D -arviointimenetelmiin ja neurovahvistavaan työotteeseen. Saat myös mahdollisuuden syventää ajatteluasi siitä, mikä tekee toimintaterapiasta tehokkaan ja toimivan kuntoutusmuodon neuropsykiatriseen oirekuvaan, miten toimintaterapeutteina määrittelemme työmme ja asiakkaamme, miten teemme suosituksia ja miten toteutamme kuntoutusta.

Lisätietoja tilaisuudesta, puhujista ja ilmoittautumisesta seuraa pian – seuraathan siis sähköpostiasi!

Akava | Miltä näyttävät yli 55-vuotiaiden työllistymismahdollisuudet ja miten niitä voidaan edistää? Verkkolähetys 23.10. →

Tervetuloa seuraamaan verkkolähetyksen välityksellä keskustelua, jossa luomme katsauksen korkeakoulutettujen työttömyystilanteeseen ja asiantuntijoiden ikäsyrjintäkokemuksiin. Lisäksi keskustelemme yli 55-vuotiaiden asiantuntijoiden työllistymisen mahdollisuuksista ja niiden edistämisestä.

TOIssa on voimaa – Pohjois-Pohjanmaalla! 27.11. klo 17–19 →

TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman kutsuu kaikki Pohjois-Pohjanmaan alueen jäsenet yhteiseen tapaamiseen Oulussa keskiviikkona 27.11.2024 klo 17–19.

Ammatillinen jäsenpalvelu kiinni 15.-18.10.2024 →

Palvelemme ammatillisissa asioissa normaalisti jälleen ensi viikolla.