Tapahtumat

TOI käynnisti syksyllä 2023 projektin, jonka tavoite on toimintaterapeuttien ydinosaamisen määritteleminen ja kuvaaminen. Kuluvan syksyn aikana tiivistämme jäsenten kanssa käytävää keskustelua ydinosaamisesta ja kutsumme sinut yhteiseen Teams-keskusteluun 23.10.2024 klo 17-19.

Julkaistu 19.9.2024

Projektin avulla haluamme edistää toimintaterapeuttien osaamisen tunnistamista sekä vastata jäsentemme tarpeisiin, jotka liittyvät oman osaamisen sanoittamiseen. Samalla kartoitamme toimintaterapeuttien tulevaisuuden osaamistarpeita.

Projektin ensimmäisen vaiheen keskiössä on juuri toimintaterapeuteille ominainen, tehtävästä toiseen siirrettävissä olevan osaamisen kartoittaminen. Tänä syksynä tiivistämme jäsenten kanssa käytävää keskustelua ydinosaamisesta ja kutsumme sinut osallistumaan yhteiseen Teams-keskusteluun 23.10.2024 klo 17-19!

Laita tapahtuman ajankohta kalenteriisi ja seuraa viestintäämme! Avaamme tapahtuman ilmoittautumisen piakkoin.

Lisätietoja projektista antaa TOIn kehittämisasiantuntija Eva Paakkanen (eva.paakkanen@toimintaterapeuttiliitto.fi).

Tervetuloa TOIn syyskokoukseen 20.11.2024! →

TOIn sääntömääräinen syyskokous järjestetään keskiviikkona 20.11.2024 klo 17 alkaen Akavatalolla. Ilmoittaudu viimeistään 13.11. ja tule mukaan kokoukseen paikan päälle tai etänä!

Save the date: Tule mukaan keskustelemaan toimintaterapeuttien ydinosaamisesta 23.10.! →

JUKO | Haluatko sinä, että poliitikot päättävät palkastasi? Haluatko palkkavaalit? Me emme halua →

Eduskunta käsittelee syksyllä hallituksen ehdotusta säätää laki vientivetoisesta palkkamallista. Erityiseen huoleen sinulla on syytä, jos työskentelet naisvaltaisella alalla. Nämä alat jäävät palkkakehityksessä auttamatta jälkeen, koska julkisaloilla ei makseta sopimuskorotuksia ylittäviä palkkoja kuten vientisektorilla.