Hae opiskelijaedustajaksi TOIn hallitukseen!

Haluatko päästä vaikuttamaan opiskelijoiden asioihin ja tuoda oman näkökulmasi Toimintaterapeuttiliiton päätöksentekoon? Nyt sinulla on mahdollisuus asettua ehdolle liiton opiskelijaedustajaksi 2025! Asetu ehdolle 25.10. mennessä.

Julkaistu 14.10.2024

Opiskelijaedustajana pääset mukaan liiton hallitustyöskentelyyn ja tuot esiin opiskelijoiden äänen tärkeissä päätöksissä. Opiskelijaedustajana osallistut hallituksen kokouksiin ja iltakouluihin, joissa käsitellään monipuolisia aiheita alan kehittämisestä jäsenpalveluihin.

Opiskelijaedustajalla on puhe- ja läsnäolo-oikeus kokouksissa. Lisäksi saat pääsyn kokousmateriaaleihin muiden hallituksen jäsenten tavoin, mikä takaa sinulle kattavan kuvan päätöksenteosta.

Mitä odotamme sinulta?

Opiskelijaedustajana sitoudut edistämään opiskelijoiden näkökulmaa liiton toiminnassa ja ylläpitämään yhteyttä opiskelijajäseniin. Saat tukea tehtävääsi liiton opiskelijavastaavalta. Sinun ei tarvitse olla kokenut vaikuttaja tai valmis asiantuntija – tärkeintä on innostus ja halu edustaa opiskelijoita.

Miksi lähteä mukaan?

• Opit hallitustyöskentelystä ja saat arvokasta kokemusta päätöksenteosta

• Pääset verkostoitumaan toimintaterapeuttien kanssa

• Voit aidosti vaikuttaa siihen, millaisia päätöksiä liitossa tehdään ja millaisia asioita opiskelijoiden näkökulmasta nostetaan esille

Valinta tehdään opiskelijoiden keskuudessa järjestettävällä äänestyksellä, ja tehtävästä maksetaan kokouspalkkiona varajäsenen palkkiota vastaava summa.

Lähde rohkeasti mukaan edustamaan opiskelijoita ja tuomaan opiskelijan ääntä kuuluviin liiton hallitukseen!

Kiinnostuitko? Laita viesti ”Kiinnostunut asettumaan ehdolle” osoitteeseen heidi.krogell@toimintaterapeuttiliitto 25.10. mennessä ja ota askel kohti vaikuttamistehtävää!

TOIssa on voimaa – Pohjois-Pohjanmaalla! 27.11. klo 17–19 →

TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman kutsuu kaikki Pohjois-Pohjanmaan alueen jäsenet yhteiseen tapaamiseen Oulussa keskiviikkona 27.11.2024 klo 17–19.

Ammatillinen jäsenpalvelu kiinni 15.-18.10.2024 →

Palvelemme ammatillisissa asioissa normaalisti jälleen ensi viikolla.

Hae opiskelijaedustajaksi TOIn hallitukseen! →