OpinTOI-webinaari 9.10.2024 | Kehitysvamma ja toimintaterapeutin asiantuntemus

Opiskelija! Tule mukaan oppimaan, miten toimintaterapeutti voi hyödyntää asiantuntemustaan asiakkaiden kanssa, joilla on kehitysvamma.

Julkaistu 24.9.2024

Toimintaterapeuttiopiskelijoille suunnattu OpinTOI -webinaari tarjoaa tilaisuuden laajentaa osaamistasi toimintaterapiasta ja vahvistaa ammatti-identiteettiäsi. Webinaarissa pääset kuulemaan käytännön kokemuksia toimintaterapeutin roolista arvioinnissa ja kuntoutuksessa sekä kysymään itseäsi pohdituttavia asioita.

Webinaarissa omasta työnkuvastaan kertovat Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueella työskentelevät toimintaterapeutit Laura Haapala ja Marika Marjamäki.

Ilmottaudu mukaan opiskelijoiden syyskuun jäsenkirjeestä (lähetetty 25.9.24) löytyvästä linkistä!

OpinTOI -webinaarit ovat TOIn opiskelijajäsenille suunnattu jäsenetu.

Asetu ehdolle TOIn hallitukseen! →

Oletko kiinnostunut merkityksellisestä luottamustehtävästä? Ilmoita kiinnostuksestasi asettua ehdolle liiton hallitukseen 13.11. mennessä!

Webinaari | Yrityksen ja yrittäjän vakuutukset 1.10. klo 15-16 →

TOIn yhteistyökumppani Turva kertoo webinaarissa yrittäjien ja yrityksen vakuutuksista.

OpinTOI-webinaari 9.10.2024 | Kehitysvamma ja toimintaterapeutin asiantuntemus →