Asetu ehdolle TOIn hallitukseen!

Oletko kiinnostunut merkityksellisestä luottamustehtävästä? Ilmoita kiinnostuksestasi asettua ehdolle liiton hallitukseen 13.11. mennessä!

Julkaistu 26.9.2024

TOIn hallitukseen kuuluu puheenjohtajan lisäksi varapuheenjohtaja, kuusi jäsentä ja kuusi varajäsentä. He pääsevät näköalapaikalle toimintaterapia-alan kehittämiseen ja työskentelevät jäsenten hyväksi.

Kun merkityksellinen luottamustehtävä hallituksen jäsenenä tai varajäsenenä kiinnostaa sinua ja haluat asettua ehdolle, ilmoittaudu TOIn toiminnanjohtajalle Tove Lasseniukselle 13.11.2024 mennessä (yhteystiedot lopussa). Jos et itse tällä kertaa asetu ehdolle, kannusta kollegaasi siihen!

Hallituksen uudet jäsenet valitaan kaikille TOIn jäsenille avoimessa syyskokouksessa20.11.2024. Ehdokkaille annetaan mahdollisuus esitellä itsensä syyskokouksessa lyhyellä puheenvuorolla.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset:

Tove Lassenius, TOIn toiminnanjohtaja
tove.lassenius@toimintaterapeuttiliitto.fi

Asetu ehdolle TOIn hallitukseen! →

Webinaari | Yrityksen ja yrittäjän vakuutukset 1.10. klo 15-16 →

TOIn yhteistyökumppani Turva kertoo webinaarissa yrittäjien ja yrityksen vakuutuksista.

OpinTOI-webinaari 9.10.2024 | Kehitysvamma ja toimintaterapeutin asiantuntemus →

Opiskelija! Tule mukaan oppimaan, miten toimintaterapeutti voi hyödyntää asiantuntemustaan asiakkaiden kanssa, joilla on kehitysvamma.