Webinaari | Yrityksen ja yrittäjän vakuutukset 1.10. klo 15-16

TOIn yhteistyökumppani Turva kertoo webinaarissa yrittäjien ja yrityksen vakuutuksista.

Julkaistu 24.9.2024

TOI tarjoaa yrittäjäjäsenilleen jäsenetuna Turvan potilasvakuutuksen, ammattihenkilön vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen sekä vapaa-ajan tapaturma- ja matkavakuutuksen. Jokainen yritys ja yrittäjä vakuuttaa itsensä ja yrityksensä pakollisten vakuutusten lisäksi siinä määrin kuin itse kokee tarpeelliseksi.

TOIn jäseniä usein askarruttaviin vakuutuskysymyksiin saadaan selkoa, kun Turvan asiantuntija Anette Salo tulee avaamaan erilaisten vakuutusten saloja, joista yrittäjien olisi hyvä olla tietoisia. Mukaan pääset suoraan linkistä, joka löytyy viimeisimmästä TOIn yrittäjien jäsenkirjeestä. Voit myös pyytää tapahtumalinkin TOIn yrittäjäasiantuntijalta Sara Kiskolalta (sara.kiskola@toimintaterapeuttiliitto.fi).

Tilaisuuteen ei ole ennakkoilmoittautumista. Lämpimästi tervetuloa!

Asetu ehdolle TOIn hallitukseen! →

Oletko kiinnostunut merkityksellisestä luottamustehtävästä? Ilmoita kiinnostuksestasi asettua ehdolle liiton hallitukseen 13.11. mennessä!

Webinaari | Yrityksen ja yrittäjän vakuutukset 1.10. klo 15-16 →

OpinTOI-webinaari 9.10.2024 | Kehitysvamma ja toimintaterapeutin asiantuntemus →

Opiskelija! Tule mukaan oppimaan, miten toimintaterapeutti voi hyödyntää asiantuntemustaan asiakkaiden kanssa, joilla on kehitysvamma.