Infowebinaari 7.5.2024 | TPTES – yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimus

TOIn ja Suomen Fysioterapeuttien yhteisessä Kuntoutusalan infowebinaarissa 7.5.2024 klo 17-18 käsitellään muun muassa sitä, mitä TPTES sisältää, ketä se sitoo sekä ajankohtaista neuvottelutilannetta.

Julkaistu 25.4.2024

Puheenvuoron tilaisuudessa saavat muun muassa neuvottelupäällikkö Harri Liikkanen, luottamusmies Helena Ervaala ja erityisasiantuntija Emmi Aalkivi.

Tilaisuuden lopussa on tilaa kysymyksille ja keskustelulle. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Tule mukaan! Tapahtumaan pääset tästä linkistä.

Ei ennakkoilmoittautumista, tervetuloa langoille! Tilaisuudesta tulee myös tallenne.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.

Terveyspalvelualan tes-neuvottelut jumissa →

Terveyspalvelualan Unionin hallitus kokoontui tiistaina 14. toukokuuta 2024 käsittelemään terveyspalvelualan neuvottelutilannetta ja keskustelemaan tarvittavista jatkotoimista.

JUKOn toiminnanjohtajaksi on valittu pitkän linjan työmarkkinaneuvottelija Jouni Vattulainen →

– Tavoitteeni on myös jatkossa vahvistaa yhdessä jäsenjärjestöjemme kanssa JUKOn roolia aktiivisena ja vahvana työmarkkinatoimijana, Vattulainen sanoo.